تجارت خود را در فضای مجازی معرفی کنید و رشد دهید طراحی سایت کاربر پسند گروه مهندسی روبیکا وب با همکاری متخصصین طراحی سایت و تولید حتوا و سئو آماده است تا فعالیت شما را درفضای مجازی به نحو احسن معرفی نماید مشاهده قیمت و امکانات Slide به کسب و کار خود رونق دهید با سپردن فعالیتتان در فضای مجازی به تیم روبیکاوب امروزه مباحث دیجیتال مارکتینگ بسیار متداول شده و قطعا رسیدن به جایگاه مناسب
در فضای مجازی نیازمند تیمی متخصص و متعهد برای قرار دادن فعالیت شما در
جایگاه مطلوب در فضای مجازی است.
مژده ای دیگر

تولید محتوا

بسیار از مشاغل با اینکه خیلی زود کسب و کار خود را در فضای مجازی
شروع کرده اند ولی نتایج مطلوب را نگرفته اند و دلیل آن فقط و فقط
ضعف در تولید محتوا خوب بوده است ، تیم روبیکاوب آمادگی دارد که
مقوله تولید محتوا و سئو سایتتان را با افتخار انجام دهد.
شروع کنید

اگه قصد راه اندازی فروشگاه اینترنتی داری  یا میخوای برای کسب و کارت یک سایت حرفه ای راه اندازی کنی میتونی همین الان از فرصت مشاوره رایگان با کارشاسان روبیکاوب استفاده کنی. 

طراحی سایت
003-add-1

طراحی سایت با رابط کاربری بالا

یکی از فاکتورهای بسیار مهم در طراحی سایت رابط کاربری است تا رضایت کاربران سایت را تضمین کند و باعث جذب مشتریان جدید گردد.که خوشبختانه تیم گرافیک و UI  روبیکاوب این عامل را در طراحی  وب سایت های  همه مشتریان روبیکاوب جزو الزامات خود می داند.

047-message-1

طراحی سایت با پشتیبانی قوی

 از مهمترین عوامل موفقیت وب سایت ها ، قطعا میتوان به  پشتیبانی و به روزرسانی مداوم سایت اشاره کرد که نشان دهنده یکپارچه بودن آن سایت در بستر وب است و تیم پشتیبانی روبیکاوب با شناخت این مطلب پشتیبانی مشتریان خویش را به صورت 24 ساعته انجام میدهد.

019-cash

بارگذاری اطلاعات اولیه

تأثیر  اولین ایندکس که از سایت شما  توسط خزنده‎های گوگل انجام میشود  بسیار بالاست و تیم روبیکاوب با درک این مطلب در ابتدای طراحی سایت ، تمامی اطلاعات  مشتریان  را به صورت اختصاصی توسط کارشناسان بارگذاری میکند .

012-shopping-bag-2

طراحی سایت فروشگاهی با درگاه بانکی

درگاه‌های پرداخت بانکی نقش مهمی در پردازش معاملات بین مشتریان و صاحبان سایت دارند و اصلی ترین روش پرداخت در فروشگاه های اینترنتی می باشد و روبیکاوب نیز بر روی وب سایت های فروشگاهی، قابلیت فعالسازی انواع درگاه های بانکی را  فراهم کرده است

060-package-1

هاست با سرعت و امنیت بالا

بی شک سرعت وب سایت ، یکی از فاکتور هایی است که توسط الگوریتم گوگل برای رتبه بندی آن وب سایت استفاده می کند و امنیت سایت هم که یکی از دغدغه های اصلی صاحبان سایت است و خوشبختانه تیم روبیکاوب از سروری با سرعتی عالی و امنیت بالا استفاده میکند.

062-ecommerce

طراحی سایت رسپانسیو

آخرین آمارها گویای این مطلب است که بالغ بر 83 درصد مردم از اینترنت موبایل استفاده میکنند و کاربران سایت ها را با تلفن همراه خود مشاهده میکنند و اینکه یکی از عامل های سئو سایت مبحث رسپانسیو بودن است ، تمامی وب سایت های روبیکاوب دارای طراحی رسپانسیو می باشند.

شکی نیست که تا الان، زحمت زیادی برای کسب و کارت کشیدی. تا اینجا داستان پر فراز و نشیب توسط تو روایت شده. داستانی که امروز تو را به اینجا کشونده. حالا وقتش رسیده که این داستان در دنیای اینترنت هم شنیده بشه.  امروز همه کسب و کارها دارن آنلاین میشن. تو هم میتونی به کمک ما با خیال راحت وب سایتت رو راه بندازی و از طریق اینترنت کسب درامد داشته باشی.

برخی از مشتریان ما

شرکت های دولتی و خصوصی که روبیکاوب را انتخاب کردند.

آخرین مقالات روبیکاوب