طراحی سایت با روبیکاوب

ما به رفاقت با مشتریانمون افتخار میکنیم. امروز با کمک روبیکاوب، برای داشتن یک سایت خوب نیازی به هزینه های سنگین و سرسام آور نیست. ما همه چیز را برای شما مهیا کردیم. و با یک بسته پیشنهادی، که شما را  شگفت زده میکنه. در خدمتتون هستیم. 

برای اینکه یک سایت خوب برای کسب و کارم داشته باشم، از کجا باید شروع کنم؟

1- مشاوره رایگان

برای شروع، فقط کافیه با ما تماس بگیری تا دقیق و با حوصله، همه امکانات و خدماتی که روی سایتت بهت ارائه میدیم رو واست توضیح بدیم، البته میتونی اینجا کلیک کنی و با امکانات و تعرفه های خدمات طراحی سایت ما نیز آشنا بشی. پس همین الان با ما تماس بگیر. 7 روز هفته، 24 ساعت شبانه روز، با کمال میل پاسخگوی شمائیم 09378532618

2- انتخاب پلن

بعد از مشاوره با یکی از کارشناسان روبیکاوب، و آشنایی با همه امکانات و خدمات طراحی سایت روبیکاوب، میتونی با خیال رات، بر اساس نیازت، یکی از پلن های طراحی سایت روبیکاوب رو انتخاب کنی، البته ما همیشه بهترین و مناسب ترین گزینه رو بهت پیشنهاد میدیم.

3- راه اندازی سایت

در آخربا کمک ما آدرس دامنه مناسب برای سایتت انتخاب میکنی، رنگ و طراحی کلی سایتت رو مشخص میکنیم و نهایتا 1 هفته بعد سایتت رو با همه امکانات بهت تحویل میدیم و تو میتونی از اینجا به بعد لذت فروش آنلاین رو تجربه کنی. ضمنا پشتیبانی رایگان هم به مدت 1 سال برات فعال هست و میتونی استفاده کنی

گروه مهندسی روبیکاوب، تشکیل شده از یک تیم حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی سایت، با اتکا به سالها تجربه در  بازار طراحی وب سایت، امروز مفتخر است که برای بیش از 1000 کسب و کار در سراسر میهن عزیزمان ایران، خدمات طراحی سایت انجام داده است.

اگر تصمیم دارید برای کسب و کارتون یک سایت حرفه ای و درجه 1 داشته باشید. همین حالا با ما تماس بگیرید. 09378532618

هفت روز هفته، 24 ساعت شبانه روز در خدمت شمائیم.