Blog

چرا پشتیبانی سایت خود را به شرکت طراحی سایت بسپاریم؟

توسط طراحی سایتدر 2021-02-17

 

پشتیبانی سایت، چیزی که از عهده ی خودمان بر نمی آید!!!

با پیدایش ویروس کرونا و قرنطینه های متعدد، مردم دنیا بیشتر از هر زمان دیگر به اهمیت داشتن سایت و کسب و کار آنلاین پی بردند. زمانی بود که بایستی مقالات متعددی در این زمینه نگاشته می شد تا به مردم نشان داده شود که چقدر داشتن سایت اهمیت دارد. اما امروزه با تمام وجود این نیاز را درک کرده اند و اغلب کسب و کار ها به دنبال این هستند تا در زمینه ی آنلاین هم اقداماتی انجام دهند. با توجه به سرویس های ارائه دهنده ی خدمات مختلف در این زمینه بسیاری از افراد در رابطه با پشتیبانی سایت باورهای اشتباهی دارند.

فی الحال در زمینه ی اداره کردن سایت، افراد چنین باوری دارند که طراحی سایت خود را به شرکت های مربوطه واگذار کنند و پس از اینکه هاست مشخص شد و قالب وب سایت طراحی شد و در یک کلام شاکله ی سایت ساخته شد، دیگر بایستی خودشان پیشبرد امور را به عهده بگیرند و جلو بروند. تجربه ثابت کرده است که این باور و ذهنیت معمولا به ضرر افراد تمام می شود.

علت این امر هم چیز ساده ایست! به عنوان مثال یک سایت فروش پکیج های آموزشی در زمینه ی درس و تحصیلات را در نظر بگیرید. این مجموعه شاید در زمینه ی مسائل آموزشی و تحصیلی از توانایی و اطلاعات خوبی برخوردار باشد، ام در زمینه ی اداره سایت در قسمت های مختلف هم توانمند است؟

اینکه چگونه باید سئوی سایت خود را بهینه کند یا در مواقع بروز مشکلات فنی چگونه عمل کند، از عهده ی این مجموعه بر خواهد آمد؟ قطعا پاسخ خیر خواهد بود. به همین منظور اکثر چنین سایت هایی پس از مدتی دچار افت شده و در نهایت بلا استفاده می شوند. چندین میلیون هزینه که برای ایجاد و طراحی سایت هزینه شده بود به خاطر عدم استفاده از پشتیبانی سایت تخصصی، هدر می رود.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت چیست؟

در مجموع اگر بخواهیم به صورت کلی در این عمل را توضیح دهیم، می توان اینگونه گفت که کلیه ی اموری که توسط متخصصان انجام می گیرد تا سایت به خوبی مراقبت شده و طبق اهداف خود بدون هیچ نقص و کم و کاستی پیش برود، پشتیبانی سایت گفته می شود.

بسیاری از افراد معتقدند که نیاز به هزینه کردن برای پشتیبانی نیست، زیرا نهایتا در هنگام بروز مشکل به مراکز مربوطه رجوع کرده و مشکل را مرتفع می کنیم.

افراد آگاه در این زمینه می دانند که یک روز بسته بودن سایت می تواند چقدر در رتبه بندی و قرار گرفتن در جستجوی گوگل تاثیر داشته باشد. حال اگر سایت از مخاطبان یا خریداران پر‌و‌پا‌قرصی برخوردار باشد، قطعا ضربه ی مهلکی خواهد خورد. علاوه بر آن برای رفع مشکلات فنی سایت به این صورت هزینه های کلانی را بایستی پرداخت کنید.

پس بهتر است به منظور جلوگیری از افت کیفیت و فروش و همچنین جلوگیری از ریزش طرفداران وب سایت خود، حتما پشتیبانی سایت خود را به افراد متخصص و حرفه ای واگذار کنیم تا از گزند چنین مشکلاتی دور باشیم.

انواع پشتیبانی

در مجموع پشتیبانی سایت به دو قسمت عمده ی پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی تقسیم می شود.

پشتیبانی فنی مربوط به موارد تخصصی سایت می باشد که توسط کارشناسان شبکه و برنامه نویس انجام می شود. مشکلاتی از قبیل بالا نیامدن سایت، مورد اتک واقع شدن توسط رقبا، از دسترس خارج شدن بعضی از مطالب، از هم گسیختگی قطعات قالب سایت و…. توسط پشتیبانی فنی مرتفع می شود.

پشتیبانی محتوایی بیشتر توسط نویسندگان و گرافیست ها انجام می شود. اموری از قبیل آماده سازی پست ها و زمان بندی ارسال آن ها، هدف گذاری محتواها و عناوین، طراحی تصاویر پست ها و بنرها، بهینه سازی سئوی مطالب و… بر عهده ی پشتیبان های محتوایی می باشد.

پشتیبانی سایت

اگر تصمیم دارید تا سایت راه اندازی شده خود را به حد اعلا برسانید، به گونه ای که مخاطبان ثابت خود را داشته باشید و هر روز همگام با فناوری ها و پیشرفت های نوین دنیای وب پیش بروید، حتما از پشتیبانی سایت توسط شرکت های معتبر و تخصصی استفاده کنید.

روبیکا وب به عنوان مجموعه ای متخصص و حرفه ای در زمینه ی طراحی و پشتیبانی سایت، بهترین گزینه برای همه افرادی که به دنبال سایتی با رده ی عالی و فوق العاده هستند به حساب می آید. به همین منظور کافیست تا با مشاوران و کارشناسان این مجموعه تماس حاصل کنید و هر چه زودتر همکاری خود را شروع کنید.

این مجموعه با بهره گیری از مهندسین مجرب و زبده، بستری فراهم کرده است تا تمام افرادی که تمایل به شروع کسب و کار در فضای مجازی را دارند، بتوانند از پتانسیل های موجود در این مسیر استفاده کنند.

روبیکا وب با توجه به اکیپ گسترده ای که دارد، توانایی ارائه خدمات در تمامی زمینه های مربوط به راه اندازی سایت را دارا می باشد به همین منظور این مجموعه مورد رضایت و تایید تمامی مشتریان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *